Yleiset ehdot
1. Taustatietoja
1.1 Nämä yleiset ehdot (”yleiset ehdot”) koskevat sinua, kun teet asiakkaana (”Asiakas”) tilauksen osoitteen www.baja.fi kautta. Sopimus solmitaan sinun ja Baja Oy:n välillä. Tarkat yhteystiedot ja muut Baja Oy:ta koskevat tiedot löydät verkkosivustolta. Yleiset ehdot koskevat ainoastaan kuluttaja-asiakkaita.
1.2 Baja Oy on rekisteröity luotettava verkkokauppa, joka noudattaa Suomen etäkaupan lainsäädäntöä ja asetuksia.
1.3 Asiakkaan on oltava vähintään 18-vuotias tehdäkseen tilauksen Verkkosivuston kauttan tai hänelle tulee olla vanhempien suostumus. Baja Oy ei hyväksy mitään luotto-ostoksia (luottokortti, lasku) henkilöiltä, jotka ovat alle 18-vuotiaita. Baja Oy varaa oikeuden hylätä Asiakkaan tilauksen tai muuttaa sitä (jos Asiakas on esim. antanut väärät henkilötiedot ja/tai hänellä on merkintä luottotiedoissa).
1.4 Baja Oy ei ole korvausvelvollinen, jos tuotteet on myyty loppuun tai jos Verkkosivustolla on kuva- tai painovirheitä (esim. tuotteiden kuvauksissa tai teknisissä tiedoissa olevat virheet), virheellisiä hintoja ja hinnantasauksia (kuten toimittajien muuttamat hinnat ja valuuttamuutokset) tai virheellisiä tietoja tuotteen varastotilanteesta. Baja Oy:lla on oikeus korjata mitä tahansa tällaisia virheitä sekä koska tahansa muuttaa tai päivittää tietoja. Jos Asiakkaan tilaamalle tuotteelle on ilmoitettu virheellinen hinta, pidättää Baja Oy oikeuden poistaa tämä tuote asiakkaan tilauksesta. Kaikki Verkkosivustolla olevat kuvat on tarkoitettu ainoastaan esimerkeiksi. Tällaiset kuvat eivät takaa Asiakkaan vastaanottamien tuotteiden määrää tai tuotteen tarkkaa ulkonäköä, toimintaa tai alkuperää. Baja Oy ei ole vastuussa mistään tiedoista, joita kolmannet osapuolet ovat antaneet Verkkosivustoa varten.
1.5 Verkkosivusto ja kaikki sen sisältö on Baja Oy tai sen lisenssinantajien omaisuutta. Tiedot on suojattu immateriaalioikeuksia ja markkinointia koskevalla lainsäädännöllä. Tämä tarkoittaa, että tuotemerkkien, yritysnimien, tuotenimien, kuvien, grafiikan ja sommittelun sekä tuotteita, palveluita ja muuta sisältöä koskevien tietojen kopiointi tai käyttö ilman Baja Oy etukäteen antamaa kirjallista hyväksyntää on kiellettyä.
2. Sopimukset ja tilaukset
2.1 Asiakkaan on hyväksyttävä yleiset ehdot voidakseen tehdä tilauksen Verkkosivuston kautta. Hyväksymällä yleiset ehdot Asiakas sitoutuu noudattamaan yleisiä ehtoja kokonaisuudessaan ja vahvistaa lukeneensa tiedot, jotka koskevat henkilötietoja ja evästeitä, ja hyväksyy niiden käytön Baja Oy:n tietosuojaselosteen mukaisesti.
2.2 Ostosopimus syntyy, kun Baja Oy on vahvistanut asiakkaan tilauksen ja Asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse Baja Oy:lta Baja Oy kehottaa asiakasta säilyttämään tilausvahvistuksen mahdollista reklamaatiota/palautusta varten. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus kunnes Baja Oy on vahvistanut sen. Jos tilaus peruutetaan, Baja Oy palauttaa Asiakkaan tai hänen maksu- tai luottokorttiyhtiönsä tilaukseen liittyen suorittamat maksut.
3. Asiakastiedot jne.
3.1 Baja Oy suosittelee, että Asiakas luo käyttäjätilin ennen Verkkosivustolta ostamista. Kun Asiakas rekisteröi käyttäjätilinsä ja/tai tekee tilauksen, häntä pyydetään antamaan joitain henkilötietoja. Asiakas vahvistaa, että annetut tiedot ovat oikein ja täydellisiä, ja hän on vastuussa kaikista annetuissa tiedoissa olevista virheistä. Tietoja siitä, kuinka Baja Oy käsittelee henkilötietoja, on annettu Baja Oy:n tietosuojaselosteessa, joka on keskeinen osa näitä yleisiä ehtoja.
3.2 Asiakas sitoutuu varmistamaan, ettei kukaan muu kuin Asiakas itse käytä asiakkaan sisäänkirjautumistietoja. Asiakas ei saa luovuttaa käyttäjänimeään tai salasanaansa kenellekään ja hän varmistaa, että kaikki käyttäjänimeä ja salasanaa koskevia tietoja sisältävät asiakirjat säilytetään siten, ettei luvattomilla henkilöillä ole niihin pääsyä. Asiakas ilmoittaa Baja Oy:lle viipymättä, jos hän epäilee että luvattomalla henkilöllä on pääsy asiakkaan salasanaan. Asiakas on vastuussa kaikista hänen sisäänkirjautumistiedoillaan tehdyistä ostoksista, jos Asiakas ei ole tehnyt edellä mainittua ilmoitusta.
3.3 Jos Baja Oy epäilee, että Asiakas väärinkäyttää käyttäjätiliään tai sisäänkirjautumistietojaan tai muulla tavalla rikkoo yleisiä ehtoja, Baja Oy:lla on oikeus estää Asiakkaan pääsy tämän käyttäjätilille.
4. Hinnat, kulut ja maksaminen
4.1 Verkkosivustolla annetut hinnat koskevat ainoastaan Verkkosivustolla tehtyjä tilauksia. Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina ja sisältävät ALV:n. Hinnat eivät sisällä maksu- ja toimituskuluja, jotka on ilmoitettu erikseen.
4.2 Asiakas voi maksaa ostoksensa Verkkosivustolla määritetyillä tavoilla. Lue lisää tarjoamistamme maksutavoista “maksuehdot”-sivulta. Baja Oy:lla on oikeus veloittaa Asiakasta jo tilauksen yhteydessä, ellei Asiakas ole valinnut ja Baja Oy hyväksynyt laskutusta tai muuta vastaavaa maksutapaa. Laskutuksen yhteydessä Baja Oy tai sen kumppanit voivat hankkia Asiakkaan luottotiedot kolmannelta osapuolelta. Tällaisessa tapauksessa asiasta ilmoitetaan sinulle. Baja Oy varaa oikeuden olla tarjoamatta kaikkia maksutapoja kaikkina aikoina tai vaihtoehtoisesti muuttaa maksutapaa, jos Asiakkaan valitsema maksutapa ei jostain syystä toimi tilausta täytettäessä.
5. Erikoistarjoukset
5.1 Baja Oy:lla saattaa ajoittain olla Verkkosivustolla tarjouksia, joiden ehdot ovat suotuisammat näissä yleisissä ehdoissa määritettyihin verrattuna, esim. maksuun tai pidennettyyn peruutusoikeuteen liittyen. Tällaiset ehdot ovat voimassa erikoistarjouksen ajan sekä Baja Oy:n määrittämien tiettyjen tuotteiden kohdalla. Baja Oy varaa oikeuden peruuttaa tällaiset erikoistarjoukset koska tahansa. Kun erikoistarjous päättyy tai peruutetaan, näitä yleisiä ehtoja sovelletaan ilman mitään muutoksia. Kaikki Verkkosivuston tiettyjä tuotteita koskevat tarjoukset ovat voimassa niin kauan kun tavaraa riittää tai kun erikoistarjous päättyy. Tarjouksia, koodeja, kampanjoita ja muita vastaavia ei voi yhdistää keskenään.
6. Toimitus ja kuljetus
6.1 Varastossa olevat tuotteet toimitetaan yleensä Verkkosivustolla ilmoitettujen arkipäivien kuluessa. Suuremmissa tilauksissa ja tilaustuotteissa toimitusajat saattavat olla huomattavast pidempiä. Kuitenkin aina lyhyempiä kuin 8 viikkoa. Lisätietoja Baja Oy:n toimituksista ja toimitusehdoista löydät”toimitusehdot”-sivulta.
6.2 Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilausvahvistuksessa, kassalla ja/tai verkkosivustolla kyseisen tuotteen sivulla. Mikäli toimitus viivästyy, Baja Oy ilmoittaa asiasta sinulle ja jatkaa tilauksen seuraamista. Ellei toisin ole nimenomaisesti sovittu ja jos toimitus viivästyy merkittävästi Asiakkaasta riippumattomista syistä, sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi.
6.3 Jos paketti on noudettava tietystä toimituspaikasta, Asiakas noutaa sen ilmoituksessa määritetyn ajan kuluessa. Paketit noudetaan yleensä henkilökohtaisesti, voimassa olevaa henkilötodistusta ja tilausnumeroa käyttäen. Asiakas saa toimituksesta ilmoituksen, jossa määritetään koska ja mistä paketti on noudettavissa tai vastaanotettavissa. Ilmoitus saatetaan lähettää sähköpostitse, tavallisen postin välityksellä ja, jos Asiakas on antanut matkapuhelinnumeronsa, myös puhelimitse tai tekstiviestillä. Jos asiakas ei nouda pakettia, on Baja Oy:lla oikeus veloittaa asiakkaalta 25 euroa työ- ja toimituskuluja. Huomioi, että peruutusoikeus ja ilmainen palautus eivät koske noutamatta jätettyjä paketteja.
7. Peruutusoikeus
7.1 Kun Asiakas ostaa tuotteita Verkkosivustolta, hänellä on sovellettavan kuluttajalainsäädännön mukainen 14 päivän peruutusaika. Tämä tarkoittaa, että Asiakkaalla on oikeus peruuttaa mikä tahansa ostos ilmoittamalla siitä Baja Oy:lle 14 päivän kuluessa siitä, kun Asiakas tai hänen edustajansa on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruutusaika). Huomioithan, että mikäli tuotteen laatu on kärsinyt ostohetken kunnosta enemmän kuin mikä on ollut välttämätöntä tuotteen ominaisuuksien ja toiminnan tarkastelun kannalta, tullaan rahojen palautus tekemään tuotteen sen hetkisen laskeneen arvon mukaisesti. Tuotteen tulee olla jälleenmyyntikuntoinen, jotta raha palautetaan. Asiakas on velvollinen tarkastamaan paketin ja tilaamansa tuotteet, ja että vastaako saapunut tilaus tilausvahvistusta.
7.2 Peruutusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:
-
tuotteet, joiden sinetti on rikottu
-
Kosmeettiset tuotteet, kuten hierontarasvat ja palautusgeelit
-
Tuotteet, joilla on erilliset tilausehdot
Peruutusoikeutta voidaan soveltaa ainoastaan tilattuihin tuotekokonaisuuksiin.
7.3 Jos Asiakas tilaa tuotteen, jota peruutusoikeus ei koske, asiasta on ilmoitettu tuotetiedoissa.
7.4 Jos Asiakas haluaa peruuttaa ostoksen, Asiakkaan on ennen peruutusajan päättymistä lähetettävä selkeä viesti Baja Oy:lle sähköpostitse asiakaspalvelu@baja.fi. Viestissä Asiakkaan on ilmoitettava nimensä, osoitteensa ja muut asiaankuuluvat tiedot, kuten esim. tilauksen viite, laskunumero sekä tuotteen nimi. Jos Asiakas ei halua käyttää edellä mainittua vaihtoehtoista viestiä, hän voi käyttää kansallisen Kilpailu- ja kuluttajaviraston peruutusoikeutta koskevaa vakiolomaketta (katso www.kkv.fi).
7.5 Jos Asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, Baja Oy maksaa tuotteen palautuskulut. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun Baja Oy:lle ilmoitettiin peruutuksesta. Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, jälleenmyyntikelpoisena ja alkuperäisessä laatikossaan ja/tai pakkauksessaan. Kaikki palautukset on lähetettävä Baja Oy:lle noudattaen Verkkosivustolla ilmoitettuja tapoja ja ohjeita, jotka löydät “peruutus- ja palautusoikeus”-sivulta.
7.7 Tuotteista, joilla on erityisehdot, maksaa Asiakas palatuksen mikäli muuta ei tuotesivulla mainita.
7.8 Kun Asiakas peruuttaa ostoksensa, Baja Oy palauttaa summan, jonka Asiakas on maksanut tuotteesta, toimitusmaksut mukaan lukien. Palautus ei kata lisätoimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että Asiakas on valinnut muun kuin Baja Oy tarjoaman vakiotoimituksen. Jos vain osa tilauksesta palautetaan, toimituskuluja ei palauteta. Baja Oy:lla on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon, jos ja siinä määrin kuin tällainen arvonalennus johtuu siitä, että Asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi on välttämätöntä.
7.9 Baja Oy maksaa summan takaisin ilman aiheetonta viivästystä, kuitenkin viimeistään 14päivän kuluessa peruutusilmoituksen vastaanottamisesta. Edellyttäen, että Baja Oy on vastaanottanut palautetun tuotteen tai Asiakas on toimittanut tuotteen palautuksesta tositteen esimerkiksi postituskuitin muodossa. Takaisinmaksu suoritetaan Asiakkaalle asiakkaan valitsemaa maksutapaa käyttäen, ellei toisin sovita tai mikäli tällaiselle takaisinmaksulle on jokin este.
8. Tuotteet ja niiiden väärinkäyttö
8.1 Kaikki Baja Oy:n verkkokaupassa myydyt tuotteet on hyväksytty käytettäväksi Suomessa.
8.2 Kaikki Baja Oy:lla myydyt tuotteet ovat kansainvälisesti tunnettuja tuotetyyppejä, joiden oikea käyttötapa on helposti selvitettävissä tuotteiden alkuperäisiltä valmistajilta. Baja Oy ei vastaa mistään vahingoista, jotka johtuvat tuotteen väärinkäytöstä. Kosmeettisten tuotteiden käytöstä, kuten hierontarasvojen tai palautusgeelien aiheutuvista haittavaikutuksista on “varoitus-teksti” tuotetiedoissa. Haittavaikutuksia saattaa olla enemmän, kuin mitä esimerkkinä on annettu ja ne saattavat vaihdella tapauskohtaisesti. Tuotteet ovat kuitenkin turvallisia ja niiden käytöstä ja ainesosista voit tiedustella lisää asiakaspalvelu@baja.fi sähköpostitse ennen tilauksen tekemistä.
9. Tuotteet erityisillä ehdoilla
9.1 Huomioi, että tietyillä tuotteilla on ”Erityiset ehdot” tuotesivuilla. Näitä tuotteita koskevat tässä kappaleessa esitellyt ehdot.
9.2 Kyseiset tuotteet ovat pääasiassa tilaustuotteita, joten niihin sovelletaan pääsääntöisesti pidempää toimitusaikaa. Kuitenkin alle 8 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Baja Oy:lla “anatomiset mallit” ovat pääasiassa tilaustuotteita.
10. Takuut ja valitukset
10.1 Valitusoikeus koskee tuotteita, jotka ovat sovellettavan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisesti viallisia. Asiakkaan, joka haluaa käyttää tuotetta koskevaa valitusoikeuttaan, on otettava Baja Oy:hun yhteyttä mahdollisimman pian vian havaitsemisen jälkeen, Verkkosivustolla annettuja yhteystietoja käyttäen. Valitusten, jotka Asiakas on tehnyt kahden kuukauden sisällä vian havaitsemisen jälkeen, katsotaan aina tehdyn asianmukaisessa ajassa. Asiakkaalla on oikeus tehdä valitus verkkosivuilta ostetuista tuotteista kohtuullisessa ajassa tuotteen vastaanottamisesta.
Reklamaatio- ja takuuasioissa Baja Oy pidättää oikeuden hieman pidempään asiankäsittelyaikaan, jotta tuotteen valmistajan vastaus asiaan saadan.
10.2 Baja Oy vastaa kaikkien hyväksyttyjen valitusten aiheuttamien palautusten kuljetuskustannuksista.
10.3 Kun valituksen kohteena ollut tuote on palautettu ja valitus on hyväksytty, Baja Oy maksaa Asiakkaalle sovellettavan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisen hyvityksen. Baja Oy pyrkii tekemään suorituksen 14 päivän kuluessa päivästä, jona Baja Oy on vastaanottanut valituksen, mutta suoritus voi viipyä tuotteen luonteesta riippuen. Baja Oy varaa oikeuden hylätä minkä tahansa valituksen, jos tuote ei osoittaudu vialliseksi sovellettavan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisesti. Valitusten suhteen Baja Oy noudattaa ohjeita, jotka kuluttajariitalautakunta (www.kuluttajariita.fi) on antanut.
11. Ylivoimainen este
11.1 Baja Oy ei ole vastuussa olosuhteista, joihin se ei voi vaikuttaa, kuten muuttuvaan lainsäädäntöön, viranomaisten toimenpiteisiin, lakkoihin, sulkuihin, sabotaasiin, sotiin, terrorismiin, tulipaloihin, tulviin, luonnon katastrofeihin tai vastaaviin tapahtumiin. Näissä tilanteissa, tulee Baja Oy veloittamaan täyden ostohinnan. Mikäli myöhästyminen kestää yli 2 kuukautta on siinä tapauksessa Asiakkaalla oikeus purkaa sopimus välittömästi ilman velvollisuutta maksaa vahingonkorvausta.
12. Yleisiä ehtoja koskevat muutokset
12.1 Baja Oy varaa oikeuden muuttaa näitä yleisiä ehtoja koska tahansa. Kaikki näitä yleisiä ehtoja koskevat muutokset julkaistaan Verkkosivustolla. Muutokset astuvat voimaan, kun Asiakas on hyväksynyt yleiset ehdot (uuden ostoksen yhteydessä tai verkkosivustoa selatessaan) tai vaihtoehtoisesti 30 päivän kuluttua siitä, kun Baja Oy on ilmoittanut asiakkaalle muutoksista. Baja Oy kuitenkin suosittelee, että Asiakas käy verkkosivustolla säännöllisesti saadakseen tietoa yleisiä ehtoja koskevista muutoksista.
13. Sovellettava lainsäädäntö ja erimielisyyksien ratkaiseminen
13.1 Kaikki erimielisyydet ratkaistaan pääsääntöisesti sopimalla Baja Oy asiakaspalvelun kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen.
13.2 Mikäli erimielisyystilannetta ei pystytä ratkaisemaan Baja Oy asiakaspalvelun kanssa, voit asiakkaana kääntyä Suomen Kuluttajariitalautakunnan puoleen. Kuluttajariitalautakunnasta löydät enemmän tietoa täältä. Voit myös jättää valituksen verkossa EU-komission riidanratkaisusivustolle seuraavan linkin kautta http://ec.europa.eu/consumers/odr. Jos jätät valituksen kyseisellä sivustolla, välitetään tapauksesi automaattisesti oikean maan riidanratkaisuelimelle. Tämä ratkaisuelin ottaa näin yhteyttä meihin ja pyrimme ratkaisemaan riidan ilman, että tapaus vaatisi tuomioistuimen käsittelyä.
Mahdollisissa riitatapauksissa Baja Oy noudattaa Suomen Kuluttajariitalautakunnan tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöstä.
13.3 Yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet tulkitaan Suomen lainsäädännön mukaisesti ja ne ratkaistaan kohdan 135.2. mukaisesti tai viime kädessä yleisen tuomioistuinten toimesta.
Maksuehdot
1.Maksuvaihtoehdot
Meillä on käytössämme verifonen bluecommerce maksunvälittäjä, jonka mukaiset maksuvaihtoehdot meillä on käytössä. Suomalaiset ja ulkomaalaiset maksukortit, laskutus sopimusasiakkaille ja maksu noudettaessa.
2.Maksaminen kortilla
Kun teet tilauksen, kortti hyväksytään ja saat sähköpostiviestin, jossa tilauksesi vastaanottaminen vahvistetaan. Summa veloitetaan kuitenkin vasta sitten, kun tuotteet on lähetetty varastoltamme. Jos korttiasi ei hyväksytä eikä maksua voida veloittaa, näkyy ruudulla virheilmoitus maksun epäonnistumisesta.
Vaikka maksu epäonnistuisi, saattavat jotkut kortintarjoajat silti tehdä katevarauksen. Tämä tarkoittaa, ettet voi käyttää katevarauksessa olevaa summa pariin päivään, ennen kuin varaus on purettu. Sama koskee tapauksissa, joissa haluat peruuttaa korttimaksulla tehdyn tilauksen ennen sen lähetystä.
3.Verkkopankkimaksu
Kirjaudut sisään pankkiisi ja maksu veloitetaan heti. Voit maksaa koko tilauksesi summan suoraan verkkopankista, jos olet verkkoasiakas. Verkkopankkimaksu kirjautuu Baja Oy:lle heti.
Toimitusehdot
1. Tilausvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@baja.fi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksen kanssa ja että paketti ja tilaamasi tuotteet ovat ehjiä. Tämä vaikuttaa tuotteiden palautusoikeuteen.
2. Toimitus
Normaalisti pakettisi on perillä 3-5 arkipäivässä. Pakettisi pyritään postittamaan saman päivän aikana, kunhan tilaus on tullut ennen klo 14:00. Suurempien kampanjoiden aikana toimitusaika voi olla hieman pidempi. Pienemmät tilaukset, joissa joku tuotteista on loppunut, lähetetään heti, kun tuote saapuu varastoon. Osaa tuotteista pidetään tarkoituksella varastossa pienempiä määriä, varastotilan hallitsemiseksi. Suurempien erien tilaamisessa kerralla kannattaa olla yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@baja.fi. Pidätämme oikeuden poistaa tilauksesta loppuunmyydyt tuotteet. Valitset haluamasi toimitustavan kassalla. Toimitusalueemme kattaa koko Suomen.
3. Toimitustavat ja –maksut
Meillä on käytössämme yleisimmät kuljteuspalvelut, kuten postin ja matkahuollon toimitustavat. Tilauksen nouto Kotkan varastolta on mahdollista etukäteen sovittaessa sähköpostilla asiakaspalvelu@baja.fi. Toimituskulut noudettaessa ovat 0,00€.
4. Noutamatta jätetty paketti
Jos asiakas ei nouda pakettia, on Baja Oy:lla oikeus veloittaa asiakkaalta 25€ työ- ja toimituskuluja. Huomioi, että peruutusoikeus ja ilmainen palautus eivät koske noutamatta jätettyjä paketteja.
- Peruutus- ja palautusoikeus
1.Tuotteiden palautus
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@baja.fi, selitä tilanne ja odota meiltä vastausta. Lähetämme sinulle sähköpostitse palautuskortin, jonka tulostat ja teippaat kiinni pakettiin. Sitten paketti toimitetaan lähimpään postin tai matkahuollon toimipisteeseen.
2.Palautusoikeus
Tuotteita koskee pääasiassa 14 päivän peruutus- ja palautusoikeus. Sinun pitää tehdä peruutusilmoitus 14pv:n kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tuote tulee palauttaa 14pv:n kuluessa siitä, kun olet tehnyt peruutusilmoituksen. Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen, mutta sen pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa ja sen pitää olla jälleenmyyntikuntoinen. Palauttaaksesi tuotteen olethan aina yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@baja.fi
Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:
- tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut
Kosmeettiset tuotteet, kuten hierontarasvat ja palautusgeelit
Tuotteet, joilla on erilliset tilausehdot
Ota asiakaspalveluumme yhteyttä, jos et ole varma voitko palauttaa tuotteesi.
3. Takaisinmaksu
Takaisinmaksuprosessi alkaa, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Saat sähköpostitse vahvistuksen vastaanotetusta ja hyväksytystä palautuksesta. Maksu tulee kuitenkin tilillesi viimeistään 14pv:n kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta
Maksukortti: Maksu palautuu samalle kortille, jota käytettiin tilauksen maksamiseen.
Verkkopankkimaksu: Maksu palautuu samalle tilille, jolta tilaus on maksettu.
4. Reklamaatiot
Mikäli olet vastaanottanut virheellisiä tai vaurioituneita tuotteita, tulee ne reklamoida niin pian, kuin mahdollista. Reklamoitu tuote on normaalisti lähetettävä takaisin. Pidätämme oikeuden veloittaa palauttamattomista tuotteista, mikäli olet vastaanottanut myös korvaavan tuotteen.
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@baja.fi, selitä tilanne ja odota meiltä vastausta. Lähetämme sinulle sähköpostitse palautuskortin, jonka tulostat ja teippaat kiinni pakettiin. Sitten paketti toimitetaan lähimpään postin tai matkahuollon toimipisteeseen.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua reklamaation rekisteröimisessä.